Tapety do mobilu Samsung S5230 Star - 3

٩(●̮̮̃•̃ )۶ ٩(๏̯͡๏)۶٩ (- ̮̮̃•̃)٩ ٩(•̮̮̃•̃)۶ ☆ ٩(●̮̮̃•̃ )۶ ٩(๏̯͡๏)۶٩ (- ̮̮̃•̃)٩ ٩(•̮̮̃•̃) ۶ ☆




Další tapety, jak jsem slíbila... :)




























Všechny tapety z tohoto postu ZDE

10 komentářů:

  1. niektore su fakt krasne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    děláš úžasné tapety a chtěla jsem tě poprosit jestli bys neudělala nějaké s Twilight tématikou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě bych udělala ráda. Ale určitě to bude až za nějakou dobu. Zdravotní stav mi momentálně nedovoluje sedět u pc. :)

      Vymazat
  3. Ano já si velice ráda počkám, jen bych chtěla aby jsi mi napsala na email michykostra@seznam.cz že ty tapety jsou hotové.
    A přeji brzké uzdravení:)

    OdpovědětVymazat
  4. PROSÍM TĚ , VYTVOŘILA BY SI PÁR TAPET S JONNYM DEEPEM? JÁ HLEDÁM A NEMŮŽU NAJÍT TAKŽE JESTLI BY SI NEUDĚLALA.STAČÍ OPRANDU TAK 3-5 TAPET.PŘEDEM TU DĚKUJU. :D :) ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj udělala by si nějaké od adidasu (do červena,růžova) díky

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj můžeš udělat nějaké do červena moc díky

    OdpovědětVymazat

Ď za Tvůj komentář
:o)